Fitness

Gå tilbage

 

Book holdtræning

 


Holdtræning i Åstrup Fitness

Emne Beskrivelse
Zumba Fitness

Zumba er for ALLE og du behøver ikke kunne danse
Zumba er effektivt til både vægttab og toning af kroppen. Samtidig er det sjovt, mens du får pulsen op og sved på panden, effektiv kropstræning med glad musik og masser af energi. Fedtforbrændende og konditionsgivende danseoplevelser som er starten til en positiv forandring

Zumba Fitness
inkl toning

Zumba er for ALLE og du behøver ikke kunne danse.
Zumba er effektivt til både vægttab og toning af kroppen. Samtidig er det sjovt, mens du får pulsen op og sved på panden, effektiv kropstræning med glad musik og masser af energi. Fedtforbrændende og konditionsgivende danseoplevelser. Der er i denne time inkluderet par koreografier med zumba toning. I toning delen bruger vi toning sticks, der er sandfyldte maracas lignende håndvægte, men du kan også gøre det uden. Zumba toning er designet, så deltageren får en sikker og effektiv træning af hele kroppen. Bevægelserne i tonings delen vil være kontrollerede, for at sikre korrekt udførelse.

STRONG
(by Zumba)

STRONG er en musik styret og gennem-koreograferet HIIT time med fokus på squat, lounges, burbies, planke, knæløft og andre øvelser med egen kropsvægt.
Det er en højintens time, der toner hele kroppen til moderne musik mixet direkte til at passe til øvelserne af bl.a. meget kendte producere som bl.a Timbaland. Øvelserne og intensiviteten udvikler sig hele timen igennem, men der er også indkoperet små pusterum.
Du er garanteret sved på panden og en stærk oplevelse! De fleste kan være med, da der er mulighed for at modificere øvelserne - eller gøre dem hårdere!

Zumba Step

 

Denne time består af 40 % Zumba-dansetrin, 30 % stepaerobic-trin og 30 % fitness-trin, og giver dig en sveddryppende workout som brænder kalorier og sætter ekstra fokus på toning af baller og lår.
Timen er for dig, der gerne vil bevæge dig til lækker musik i en energifyldt atmosfære, hvor du kan være sikker på at tempoet er højt og du får sved på panden.
Som ved alle de andre Zumba®-timer får du en sjov, energisk og fed træningstime. Alle kan deltage. Har du problemer med dårlige knæ eller lignende, kan alle trinene på steppen også laves på gulvet.

Stram op Styrketræning med vægtstænger til musik. Der koncentreres hovedsaligt om overkroppen. Der kan også mixes andre muskelstyrkende elementer ind fx fra Jumping Fitness og STRONG by Zumba
Mix Fitness Et godt mix af forskellige styrke- og konditionstrænings øvelser på hold alt efter instruktørens humør. Der arbejdes hovedsagligt med kroppens egen vægt, men der inddrages indimellem små redskaber

Hit Fit Dance

NYHED!!!

Hit Fit Dance er en time, hvor du får pulsen op samtidigt med, at du næsten ikke kan lade være med at synge med, fordi der i højttalerne brager det ene gode nummer ud efter det andet. Vi danser swing, Rock´n roll og Twist til de bedste numre fra 50-60’erne som fx. “Great Balls of Fire”, “Jail House Rock” og “The Twist”. Selvfølgelig skal vi også forbi de største hits fra Grease og Disco-årene som fx. “Hot Stuff”, “YMCA” og “Daddy Cool”. Vi når også til nutidens store hit, hvor vi giver den gas til “Single Ladies” og “Moves like Jagger”. Koreografien holdes let og simpel, så alle kan være med – uanset alder og niveau.
Kangoo Jump

I Kangoo Jump du bruger dem til jogging eller aerobic træning, øger Kangoo Jumps dramatisk vægttabet og udvikler hurtigt muskler der toner og former kroppen, samtidig med at det har en balancerende virkning på stofskiftet.

Hav det sjovt og kom i form med Kangoo Jumps !
CrossDance

CrossDance er en blanding mellem lidt dans, toning, kondi og balance.
Timen består af:
Opvarmning- 2-3 danse – Toning – Kondi – Toning – Kondi – Toning - 2-3 dance – Balance - Stræk

Jumping Fitness

Jumping Fitness er en sjov og effektiv træning på små trampoliner til musik. Vi laver små lette serier af forskellige typer hop fx med knæløft, twist, hop med samlede ben, skihop og meget mere. Timen styrker både balance og kondition og træner især kernemuskulaturen. Trampolinens støddæmpende virkning gør, at vore led ikke bliver belastet på samme måde som fx ved alm. hop og løb, men det er en god idé (for de kvindelige deltagere) med en god sports-BH.
Vi arbejder på trampolinen meget af timen, men der vil også indgå andre styrke- og balanceøvelser. Selv om vi bliver udfordrede og får sved på panden, så vil humøret med garanti være højt hele timen igennem.

Dette hold er ikke fast på holdplanen pt., men kan indgå som ekstra time indimellem eller kan bookes til et event.

 
Core træning

Vi træner de store muskelgrupper ved hjælp af egen kropsvægt, håndvægte og elastik i et stille og roligt tempo. Meget fokus på bryst, mave og balle muskler

 

CrossDance

Power

CrossDance Power er en CrossDance time med ekstra Power. Vi bruger redskaber til træne alle muskelgrupper og er ellers ligesom alm. CrossDance en blanding af dans, toning, kondi og balance, men med ekstra fokus på styrketræning.

Her vises kalender over, hvornår de enkelte aktiviteter gennemføres. Tryk her

Spørgsmål om holdtræning og booking af prøvetime kan ske på tlf.: 53 56 80 09